Facebook
Twitter
YouTube
Steam
Feed
Aplikacja Save!Project
dla Windows
Aplikacja Save!Project
Ta strona wykorzystuje ciasteczka w celu poprawnej realizacji dostarczanych usług i informacji oraz w celach gromadzenia anonimowych informacji statystycznych.
Rozumiem, nie pokazuj tej informacji ponownie.
Zarejestruj się Zaloguj się Jesteś członkiem naszej społeczności?

Dowiedzieliśmy się co nieco o otwartości świata w Biomutant

Cardi / 2017-12-03 / Gry i programy
Wyspa Doktora Moreau, tylko ze śłitaśnymi zwierzaczkami zamiast abominacji? Wpiszcie mnie na listę oczekujących! Biomutant od studia Experiment 101 zapowiada się naprawdę ciekawie, a teraz dowiedzieliśmy się trochę o tym, jak będzie przedstawiała się kwestia podróżowania po świecie gry.

Pomimo bycia TPS-em, Biomutant będzie korzystać ze sprawdzonych sposobów metroidvanii. Jak opisują to twórcy gry: "W pewnym sensie cały świat będzie otwarty dla gracza od samego początku, lecz aby dostać się w niektóre miejsca konieczne będzie zdobycie odpowiednich środków transportu. Aby dostać się na archipelag potrzebne będą narty wodne [yay! - CRD], a góry czy płaskowyże staną się dostępne za pomocą balonu na gorące powietrze."

Dowiedzieliśmy się co nieco o otwartości świata w Biomutant - Obraz 1


Twórcy dodają, że niektóre elementy świata będą się zmieniać wraz z decyzjami podjętymi przez gracza, a sposoby odkrywania kolejnych partii będą wpływać na to, jak duże wyzwania będą przed nim stały. Wygląda to na porządną, action-RPGową klasykę - premiera na PC, X1 i PS4 w przyszłym roku.

[źródło: Experiment 101]

Komentarze

Dodaj nowy komentarz:

Reklama

Najnowsze

2018-01-11 / Wydarzenie Zaproszenie - czyli coś się kończy, coś się zaczyna! / Słowo się rzekło, więc czas najwyższy zaprosić Was na nowe włości! Póki co trwa tam akcja oswajania starej redakcji z nowymi możliwościami, więc przez kilka najbliższych dni zobaczycie ...
2018-01-04 / Wydarzenie GAME OVER, czyli pożegnanie / Pożegnanie! Mamy dla Was znakomitą wiadomość – Save!Project właśnie kończy działalność! Brzmi absurdalnie, prawda? W końcu włożyliśmy w ten projekt mnóstwo serca, a tu nagle jakbyśmy się ...
2017-12-23 / Gry i programy Godzina gameplayu z Star Citizen: Squadron 42 przywraca wiarę w federację / Nie ukrywam, że sytuacja ze Star Citizen wywołuje u mnie głęboki niepokój, bo nawet mimo że nie zainwestowałem ani złotówki, to jednak niepowodzenie tego projektu co najmniej na pokolenie ...
Pokaż pełną listę

Najpopularniejsze

2018-01-04 / Wydarzenie GAME OVER, czyli pożegnanie / Pożegnanie! Mamy dla Was znakomitą wiadomość – Save!Project właśnie kończy działalność! Brzmi absurdalnie, prawda? W końcu włożyliśmy w ten projekt mnóstwo serca, a tu nagle jakbyśmy się ...
2018-01-11 / Wydarzenie Zaproszenie - czyli coś się kończy, coś się zaczyna! / Słowo się rzekło, więc czas najwyższy zaprosić Was na nowe włości! Póki co trwa tam akcja oswajania starej redakcji z nowymi możliwościami, więc przez kilka najbliższych dni zobaczycie ...
2013-12-27 / Inne Nerdal i Haxor, odc. 2 - Konflikt pokoleń / Jeszcze nie zdążyliśmy się dobrze pożegnać ze świętami, a już wita nas weekend.
Pokaż pełną listę

Reklama