Facebook
Twitter
YouTube
Steam
Feed
Aplikacja Save!Project
dla Windows
Aplikacja Save!Project
Ta strona wykorzystuje ciasteczka w celu poprawnej realizacji dostarczanych usług i informacji oraz w celach gromadzenia anonimowych informacji statystycznych.
Rozumiem, nie pokazuj tej informacji ponownie.
Zarejestruj się Zaloguj się Jesteś członkiem naszej społeczności?

Mothergunship wygląda jak odpowiedź na pytanie, jak wygląda bullet hell w FPP

OsaX Nymloth / 2017-02-16 / Gry i programy
Jeśli nie kojarzycie terminu "bullet hell", to przypomnijcie sobie te wszystkie niewielkie produkcje - często produkcji japońskiej - w których w środowisku 2D gracz musi sterować swoją postacią pośród dosłownie tysięcy pocisków przeciwników. I jeszcze ich udanie eliminować. Osoby bez małpiej zręczności i świetnej koordynacji oko-ręka mogą nabawić się koszmarów.



Właśnie ogłoszona produkcja studia o wdzięcznej nazwie Terrible Posture Games wydaje się właśnie czymś takim, a przynajmniej gra mocno inspirowaną gatunkiem bullet hell - tyle, że zrealizowaną w perspektywie pierwszej osoby. Efekt jest taki, że zewsząd zmierzają ku graczowi pociski i wrogowie, więc nie ma zmiłuj i trzeba być w nieustannym ruchu.

Odeprzeć inwazję obcych, po raz kolejny, będziemy mieli okazję podobno jeszcze w tym roku. Mothergunship zmierza na wszystkie najważniejsze platformy, czyli PC, Playstation 4 i Xbox One.


[źródło: destructoid.com]

Komentarze

Dodaj nowy komentarz:

Reklama

Najnowsze

2017-05-29 / Gry i programy Czyżby From Software przygotowywało azteckie Dark Souls? / Tak, dobrze przeczytaliście ten przymiotnik przed "Dark Souls" - według przecieków na Forum Którego Nazwy Nie Wolno Wymiawiać, nowa produkcja studia From Software jest utrzymana w stylistyce ...
2017-05-29 / Gry i programy Zgadnijcie jakiej jeszcze gry nie uświadczymy na E3 / Co jest gorsze od częstochowskiego rymu w tytule (i od robaczka w jabłuszku)? Nieobecność Shenmue III na targach E3, oto co.
2017-05-29 / Gry i programy Square Enix przenosi całość produkcji remake'u FFVII do własnych studiów / Hej, nawet Cloud był outsource'owanym żołnierzem (a nawet ŻOŁNIERZEM), więc czemu nie wysłać produkcji remake'u jego gry do innych studiów? Najwyraźniej tak właśnie myślało Square Enix, ale ...
Pokaż pełną listę

Najpopularniejsze

2013-12-27 / Inne Nerdal i Haxor, odc. 2 - Konflikt pokoleń / Jeszcze nie zdążyliśmy się dobrze pożegnać ze świętami, a już wita nas weekend.
2013-12-20 / Inne Nerdal i Haxor, odc. 1 - Kwestia sporna / Ogłoszono weekend, więc wszyscy odetchnęli z ulgą. Można wreszcie wyjść na piwo z przyjaciółmi, pojechać na koncert, albo po prostu zasiąść do ulubionej gry.
2014-01-10 / Inne Nerdal i Haxor, odc. 4 - Nihil novi / Salvete! Przyznam, że nie mogłem doczekać się nowego odcinka Nerdala i Haxora, no i oczywiście się nie zawiodłem.
Pokaż pełną listę

Reklama